Theodore Levitt, 1925-2006
Αμερικανός οικονομολόγος
Αμερικανός οικονομολόγος
Αμερικανός οικονομολόγος και καθηγητής στο Χάρβαρντ. Αρχισυντάκτης για χρόνια του περιοδικού Harvard Business Review το οποίο ανέδειξε σαν το πιο έγκυρο έντυπο στο πεδίο της οικονομίας και των επιχειρήσεων
Το 1960 δημοσίευσε το άρθρο Marketing Myopia που αποτέλεσε σημείο αναφοράς και ένα από τα ευαγγέλια του Marketing.
Hταν ένας από τους βασικούς υπαίτιους της εξέλιξης του Marketing σε βασικό στοιχείο της επιχειρηματικότητας. Επιπλέον είναι αυτός που καθιέρωσε τον όρο «Παγκοσμιοποίηση».
Το 1960 δημοσίευσε το άρθρο Marketing Myopia που αποτέλεσε σημείο αναφοράς και ένα από τα ευαγγέλια του Marketing.
Hταν ένας από τους βασικούς υπαίτιους της εξέλιξης του Marketing σε βασικό στοιχείο της επιχειρηματικότητας. Επιπλέον είναι αυτός που καθιέρωσε τον όρο «Παγκοσμιοποίηση».
Αριθμός Αφορισμών: 3 | Αναγνώσεις: 5,496 |
Αφορισμοί
Το μέλλον ανήκει στους ανθρώπους που βλέπουν τις δυνατότητες προτού αυτές γίνουν προφανείς. άρεσε σε 38 |
Ο πελάτης που ζητάει τρυπάνια μισής ίντσας, στην πραγματικότητα θέλει τρύπες μισής ίντσας. άρεσε σε 17 |
Δημιουργικότητα είναι να σκέφτεσαι καινούργια πράγματα. Καινοτομία είναι να κάνεις καινούργια πράγματα. άρεσε σε 14 |
Παρόμοιες Πηγές Γνωμικών
Μανώλης Παπαθανασίου 2008 – 2025